6 augusti

red Toddan på plan idag med snodd,ska börja göra det väldigt ofta,elr ja bara 1/2 ggr veckan.. hon har väldigt lite muskler på höger sida igemfört med på vänster(mitt bästa varv)så vi red typ hela passet nästan i höger varv.stel till en början ,sen gick det super bra! hon började gå i en fin form och trampade bra under sig! :-) sen duschade jag av henne,med schampoo,jag brukar alltid bara skölja av henne med vatten,så det kanske var dags för en shamponering? :P hon blev väldigt ren och fin.red sedan med svett-täcke till sommar hagen,tog av det innan jag släppte ut henne i hagen såklart.

för er som inte vet,så har jag blivit fodervärd på Toddan nu♥ i'm so happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0