dagens ridpass!

idag följde en av min bästavän lovisa med till stallet,kulitkulit.Red toddan på plan,hoppade någon små skutt,sen höjde vi ett hinder till 80,och det klarade hon galant! duktiga gumman!! jag som själv inte gillar att hoppa,tyckte att det var mycket kul att hoppa idag!Och det tyckte nog Toddan oxå! :)

efter jag ridit så gick vi till sommarhagen,och där stod snäriz och lyfte på ett ben,och jo där var värsta stora köttsåret! stackaren ville knappt stödja,och när hon väl gick så haltade hon rejält.Vi gick med henne till stallet,då kom Eva och rengjorde med koksalt eller vad det nu hette,sen så lindade hon över benet! hoppas det blir bra med snärtis snart! stackarn som just hade tagit bort stygnen som var där..
-
-
prövade toddans nya vintertäcke idag! passade perrans! så nu kommer
hon då inte att frysa till vintern! yiho! :D
-
-

bilden är inte från idag.var någon gång förrförra veckan tror jag.

Kommentarer
Postat av: pia

fan vad fint täcke!! :D

2010-07-14 @ 23:41:56
URL: http://tteknorappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0